Populiaraus žaidimo „iPhone“ išmaniajam telefonui „Infinity Blade“ vyriausiasis programuotojas Niklas Smedberg teigia, kad mobilieji įrenginiai yra labai panašūs į asmeninius kompiuterius: turi skirtingus centrinius procesorius, trimatės grafikus spartintuvus bei nevienodą kiekį operatyviosios atminties.

Copy

Populiaraus žaidimo „iPhone“ išmaniajam telefonui „Infinity Blade“ vyriausiasis programuotojas Niklas Smedberg teigia, kad mobilieji įrenginiai yra labai panašūs į asmeninius kompiuterius: turi skirtingus centrinius procesorius, trimatės grafikus spartintuvus bei nevienodą kiekį operatyviosios atminties. Būtent dėl šios priežasties Niklas Smedberg nuomone žaidimai išmaniuosiuose telefonuose, visai kaip yra asmeniniuose kompiuteriuose, privalo turėti reguliuojamus grafikos nustatymus. Daugiau informacijos Skaityti toliau... Dėkojame dilyht