„HTC“ vadovas Peter Chou duotame interviu leidiniui „The Wall Street Journal“ teigė, kad Taivano bendrovė nesiruošia sparčiai augančioms rinkoms siūlyti „labai, labai pigius“ modelius ir tokiu būdu pakenkti savo prekės ženklui.Plačiau skaityti toliau...
„HTC“ vadovas Peter Chou duotame interviu leidiniui „The Wall Street Journal“ teigė, kad Taivano bendrovė nesiruošia sparčiai augančioms rinkoms siūlyti „labai, labai pigius“ modelius ir tokiu būdu pakenkti savo prekės ženklui.Plačiau skaityti toliau...
Dėkojame
EkxpermenT
Pernai „HTC“ pakreipė savo strategiją visai kita linkme ir dabar koncentruojasi ties keliais ypatingais išmaniųjų telefonų modeliais, kurie dėl šios priežasties gauna didesnę dalį bendrovės dėmesio ir yra sukuriami kokybiškiau.
„Mes toliau koncentruosimės ties geresniais telefonais ir savo gaminiams reikalausime geresnių medžiagų. Dėl šios priežasties nesiruošiame gaminti labai pigius modelius ir tuo pat metu žlugdyti savo prekės ženklą.“, - teigia „HTC“ vadovas Peter Chou. Vakarų standartais išleisti išmanieji telefonai „Desire C“ ir „One V“ yra nebrangūs modeliai, tačiau tokiose rinkose kaip Kinija „Motorola“ pardavinėja daugiau nei dvigubai pigesnius modelius nei tai daro „HTC“. Anot Peter Chou, tokia kainos riba neleidžia sukurti kokybiškų prietaisų.
„HTC“ vadovo žodžiai patvirtina tai, kad mobiliųjų telefonų gamintojas nesiruošia kurti pigesnius modelius už išleistus „Desire C“ ir „One V“, bet veikiausiai sieks pritraukti pirkėjus norinčius geresnės produkcijos nepaisant didesnės kainos.
0 Komentarai