by Altair
Turbūt ne visi prisimena, jog žaidimų konsolė "Xbox" savo pavadinimą gavo dėl "Microsoft" planų rinkai pateikti namams skirtą pramogų sistemą „DirectX Box“.
Turbūt ne visi prisimena, jog žaidimų konsolė "Xbox" savo pavadinimą gavo dėl "Microsoft" planų rinkai pateikti namams skirtą pramogų sistemą „DirectX Box“. Norėdama sudalyvauti konsolių rinkoje, kurios tuo metu ėmė sparčiai populiarėti, praėjusio tūkstantmečio pabaigoje "Microsoft" nusprendė panaudoti savo programinių sąsajų "DirectX", kurios naudojamos "Windows" skirtų žaidimų kūrimui, potencialą.
Plačiau skaityti toliau... Dėkojame
Mantux99
Nors pirmasis programinės įrangos giganto bandymas ne itin pavyko, tačiau antrasis bandymas – "Xbox 360" – buvo tikrai sėkmingas, o plonoji konsolės versija tik sustiprino "Microsoft" pozicijas žaidimų sistemų rinkoje. Ir visa tai prasidėjo nuo to, jog kompanija nusprendė perkelti grupę „nekaltų“ API į konsolių rinką. Dabar gi "DirectX" atvyksta į operacinę sistemą "Windows Phone".
Iš pradžių reikėtų priminti, jog "Microsoft" teko intensyviai dirbti ne vienerius metus, jog pasinaudodama "Xbox", galėtų užsitarnauti lyderio poziciją žaidimų konsolių rinkoje. Pasirodymas naujoje rinkoje – visada sudėtingas užsiėmimas, padaryti klaidą visuomet lengva, o progresas visada bus lėtesnis, nei to tikisi analitikai. Todėl nereikia tikėtis, jog greitu metu "Windows Phone" išmaniųjų telefonų savininkai gaus galimybę, pavyzdžiui, pašaudyti "Crysis 2" ar kokio kito populiaraus žaidimo virtualiame pasaulyje. Tačiau "Microsoft" tokiame žingsnyje mato tikrai nemažą potencialą.
Savo laiku originalaus "Xbox" ir asmeninio kompiuterio panašumas buvo labai kritikuojamas, tačiau "Windows Phone 8" atveju suderinamumas su pilnaverte "Windows" yra svarbiausias aspektas. Beje, "Microsoft" renginio "Windows Phone Summit 2012" metu leido aiškiai suprasti: programinis pamatas operacinėse sistemose "Windows 8" ir "Windows Phone 8" turi daug ką bendro – tai ir bendras branduolys, daug ir vienodų sąsajų, kurios programinės įrangos kūrėjams leidžia lengviau perkelti aplikacijas tarp dviejų platformų.
"DirectX", matyt, yra viena svarbiausių iš šių sąsajų, kadangi galima prisiminti, jog būtent suderinamumas su "DirectX" yra ta priežastis, kodėl Mac smarkiai atsilieka nuo "Windows" stacionarių ir nešiojamų kompiuterių srityje.
"Microsoft" jau pasirašė susitarimus dėl "Windows Phone 8" palaikymo su tokiomis kompanijomis, kaip "Havok" ir "Autodesk", o renginyje "Windows Phone Summit" buvo pademonstruotas varikliuko "Havok Physics" darbas. Svarbiausia čia buvo nuskambėjęs teiginys, jog rodomo virtualaus personažo fizikos perkėlimas į naują platformą užtruko kiek mažiau nei tris savaites.
Žinoma, "Havok" jau palaiko "Android", "iOS" ir eilė kitų platformų, tačiau tai yra dar vienas "akmuo po kaklu" "Microsoft" mobiliųjų žaidimų iniciatyvos fundamente. Čia taip pat reikėtų pridėti galimybę sukurti programą vidinio kodo pagalba, o tai leidžia kūrėjams gauti prieigą prie žemo lygio API, kurie anksčiau būdavo neprieinami operacinėje sistemoje "Windows Phone". Tiesa, "Microsoft" šiuo metu turi sunkumą, kovojant dėl mobiliųjų OS rinkos dalies, tačiau bent jau dabar nebeliks techninių barjerų operacinei sistemai "Windows Phone" sukurti tokius žaidimus, kaip "Shadowgun" ir pan.
Be galimybės kūrėjams suteikti prieigą prie tokių įprastų, tačiau galingų instrumentų, kaip "DirectX", kompanija "Microsoft" gali pasiūlyti dar vieną pranašumą, kurio neturi "Android": vieningą apartinę platformą. Apie "Android" fragmentaciją daugelis kalba jau seniai ir dažnai, tačiau šios kalbos, deja, vis dar lieka aktualios. Ekspertų teigimu, jei "Android" žaidimų kūrėjams galėtų pasiūlyti tvirtas bazines charakteristikas, nereikėtų kažko panašaus, kaip "Tegra Zone" arba "PlayStation Mobile", siekiant surasti projektą su kokybiška grafika.
"Microsoft", ruošdama "Windows 8", atlieka dar vieną aparatinių platformų specifikacijų korekciją (o naujos platformos suderinamumo su "Windows Phone 7" nebuvimas yra karti piliulė kūrėjams), tačiau kompanija ir toliau laikosi nuomonės, kad turi būti giežtai standartizuoti reikalavimai „geležiai“, o tai žaidimų kūrėjams suteikia aiškius orientyrus, kurie nesikeičia taip greitai, kaip platformoje "Android".
Pasirinkdama "Qualcomm" mikroschemą "Snapdragon S4 Plus", kaip pagrindinį procesorių, ir 1280 x 768 ekrano raišką, kaip maksimumą, "Microsoft" mobilizavo savo pusėn pirmaujančias technologijas. Tai pamoka, kurią kompanija išmoko po "Windows Phone 7" debiuto – ši operacinė sistema veikia tikrai sklandžiai, tačiau naudojo vieno branduolio procesorių "Snapdragon", kuris paseno (pirmiausia, vartotojų akyse) gana greitai.
Aišku, nė vienas iš aukščiau aprašytų faktorių negarantuoja sėkmės, tačiau jų dėka galima spėti, jog žaidimai operacinėje sistemoje "Windows Phone 8" tikrai turi ateitį. "Microsoft" pasistengė padaryti viską, kad sukurtų naują galingą, o kartu ir mobilų žaidimų ginklą. Ar ant šio pamato bus pastatytas didelis, tvirtas pastatas – parodys tik ateitis.
6 Komentarai
:]] tik dabar pamaciau klaida
diretex
manau windows sitas phonje neitiketina tikiuosi windows surface irgi tures diretex
gal ir neatsiliks, bet microsoft kaip visada nenustoja dziugint savo idejomis, jau jie laisvai galetu pradeti prekiauti naujausiu xbox 720 nuo kurio prasides nauja zaidimu revoliucija su nuostabiom grafikom taciau kol xbox 360 bus populiarus tol jie neprades prekybos naujuoju xbox. Bet kaip supratau nelauks iki pat galo kol didieji ju konkurentai sony isleis naujaji playstation4 2014 metais
Nemanau, kad android atsiliks per tą laiką
Awesome . idomu kiek toksai telefonas kainuos . ! Turbut bandysiu imt